bloglovin - bloglovin

Spanska

Blev så himla sur, när jag cyklade hem från skolan (ca 3 kilometer) och när jag hade cyklat typ 2 så kom jag på att jag hade glömt spanskaboken så fick cykla tillbaka till skolan och hämta den, jipii liksom..
Jaja det blev iallafall ca 1 mils cykling om man räknar med imorse också, me liike (haha usch lät typ som Kissie där xp )
Ska iallafall göra mig klar och cykla till pappa om kanske 10 min?


Längesen ni fick en bild på Sveriges snyggaste booi ;)

LOL - lots of love (;

xoxo / Cenita ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snyggish :)

2011-04-06 @ 18:41:41
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...