bloglovin -

Secret ;)

Gissa vad det är? :D :D :D :D

 


Stretch

Haha överdriven bild men har så sjukt ont i benen så nu ska jag stretcha! ;)

Träning

Ska åka till träningen om en timma, har träningvärk i benen efter en träning i söndags, så ska vi göra fys idag dör jag! Haha positivt vaaaa?
Men iallafall så hände det ingenting i skolan idag, hade svenska, engelska, idrott och skriva omdöme om oss själva, (skrev att jag var såååååå bra i skolan och att jag hade MVG i alla ämnen och behöver inte gå i skolan om jag inte vill) haha nej men det handla om hur man trivs och så.
Har varit oseriös hela förmiddagen känns det som det är därför jag skriver så onormalt.
Nu ska jag byta om, bussen går 16.40!
205144_1583174548592_1512581477_31121482_5299393_n_large

WTYL - write to you later ;)


LäNK

Hejsaaaan tänkte bara ge en länk tilll Annaaaaaaaa eftersom hon länkade migggg!
Gå in på hennes blogg häääär  :D
                                 ↓


Nu ska jag göra svenska-arbetet.

I am number four

Ååååååh vad jag vill se den på bio, någon som är på? JAJAJAJAJJAJAJAAJA bra då var det bestämt ;)
Han i Wild Child och hon i Glee spelar huvudrollerna, och ohmajgaaad va söt han är!

I Am Number Four Featurette

Btw, taack så jättejättemycket Amanda & Johanna var 1 av 4 som vann på deras veckans blogg! :D
Jätteglad, haha! ;)


anillos

Lätt 2011's snyggaste ringar! Båda från cooco.se :)



Snowday

Gick skit att sälja kakor, fick sålt en låda!
Måste Sverige vara så nyttiga? :(
Iallafall så gick träningen bra, var bara 6 stycken där.
Nu ska jag läsa engelska jaaaaaaa.
Är så trött att jag snart dör därför blir det ett inlägg som får en fisk att somna.


xoxo / Cenita ♥

Kakor

Haha nu cyklar jag iväg, ska sälja kakor med en tjej hahaha ;)

Update

Kommer inte att uppdatera så mycket ikväll, ska släcka allting senare, som typ alla skriver om, och jag hoppas att många andra gör det också, liksom 1 timma av 8760 timmar (24 x 365?) så ah.
Imorgon ska jag ha badminton klockan sex, den blev flyttad från imorse till imorgon kväll istället.
Tumblr_lihcz4mu921qega2jo1_400_large


Stan

Nu blire stan!
Otroligt underbart väder, är det värt att ta på sig solglasögon? ^^


Btw, min mobil hackar sönder så kan inte ta emot sms, ring om ni vill något!


Teve

Tittar på teve, 101 sätt att åka ur en gameshow, han Rabih var med som var med i idol för 100 år sedan..?, och Varning för barn, haha grymma program!
Skulle egentligen till Orust den här helgen men en av dem som vi skulle till blev sjuk så fick stanna hemma..
Har gjort massa solhälsningar, love på det.
Aj löw jåga :D


Våfflor

Heeeeejsan.
Våffeldagen idag då måste man ju självklart äta våfflor hehehehehe känner verkligen hur sund jag är.
Efter skolan var jag med Anna och vi spelade kort och ritade!
Ikväll blire 101 sätt att åka ur en gameshow, så sjukt mycket bättre än Let's dance.
Andersson eller Andersson vem vinner?!?!? LoL.
Hoppbild, haha tog den förförra tordagen!




Matte

Hopp då var det ett nytt prov att läsa på, matte.
Imorgon blire badminton men tyvärr ingen yoga för måste räkna, hatar prov :(
Nästa vecka har vi inga prov utan massa inlämningar istället, nästan värre ju..
KAN DET INTE FINNAS EN LÄXFRI VECKA.. MÅNAD?!


Hatar att skriva inlägg om skolan men måste göra det pga. dålig uppdatering + vad som händer på min vardag; skola skola skola skola ♥FREDAG♥  ♥LÖRDAG♥ söndag skola skola osv..


Prov

Hade spanskaprov nu på morgonen, och när man var klar fick man gå!
Vet inte hur det gick, var säkert något litet fel någonstans, men annars var jag nöjd.
Har NO om 50 minuter exakt så satte mig vid datorn lite ;)



VIDEOBLOGG

Wihoo första videobloggen!
Såg helt mobbad ut i ögonen så ville inte filma hela mig, men aja, här är den ;)


Sämst typ, men ska försöka göra en ny där jag säger lite mer ^^


Ingles

Chabaa, har engelska nu.
Är klar med det vi ska göra, så några fick datorer och typ göra vad vi vill?
Nu ska jag logga ut och lära mig engelska möbler. JAAAA VA ROLIGT.


Lots of love, - C ♥


Svar på Kommentar

Försökte lägga upp en videoblogg för första gången (wihoo!) men då slutade internet att fungera, så fick byta dator och har inte videon här så lägger upp den imorgon istället!
Sa ändå inget intressant ;)
Men imorgon får ni se den iallafall.

Fick en kommentar för några dagar sen som jag såg nu, tänkte vara så snäll och
svara på den i tid den här gången!


Postat av: Millah

hur lång är du?;p<33

2011-03-20 @ 19:24:01
URL: http://milllannh.weblogg.se

Kunde inte komma in på din blogg, men jag är ca 163-164 centimeter  *rättare sagt världens längsta människa! stolt * ;)
Så nu vet ni det!

             

RöNTGEN

Var hos tandläkaren idag, tog bara en kvart!
Röntgades, eller hur tusan det stavas, och skratta ihjäl mig typ.
Hon stoppade in saker i mina öron och jag skulle blunda och leka modell typ och bita på någon
äcklig plastgrej, utan att skratta? Nope, fick typ köra yoga andning för att slippa göra om det ;)


Vet ni? Jag ska kaaaanske klippa mitt tungband, så jävla läskigt.
Det är typ ett problem som gör att jag pratar otydligt.
Kanske bara, vill det egentligen men skulle aldrig våga vara vaken isåfall!
Var bara tvungen att skriva av mig, för vill typ det jättemycket för min tunga är världens
kortaste, men de 3 sekunderna man fixar det, usch ryser bara jag tänker på det..!


Skola

Cyklar till skolan nu, ska till tandläkaren halv två.. hörs sen! :)


Ögonskugga

Vill visa en grymt bra ögonskugga!
Använder aldrig det men när jag gör det så använder jag den här.
Viva La Diva. Köpte den på Lindex tror jag.. I vilket fall så är den lite speciell, för du
lägger inte på den som vanlig ögonskugga, utan du rullar på den.
Visar på bild nummer 2, jätteful och suddig bild men ville bara visa så försökte inte ens få
in en bra skärpa.


Håll ögonen öppna för den, och om ni ser den, köp den!
Finns i flera färger. ^^

                      

Vårskor

Här är de 2 snyggaste skorna i vår!
Hallonröda converse och kritvita palladium.


Vill så himla gärna ha palladium, men är rädd att det skulle se "klumpigt ut", vet inte varför, men storlek 39..?
Vet inte, jag kanske har fel, hoppas det! Man kan inte låta bli att bli kär i de ;)


Tröja

Shit vad jag ska köpa den här tröjan, 149 :- på H&M.


Måste beställa den! :D

thumbnail ala yellow

Haha faiil, målade min ena tumnagel gul, asfult!
Ser inte klokt ut xp


Ska aldrig göra om det, ser ut som nagel har ruttnat eller något, hahaha intressant va? ;)
Mitt tips är till dig som vill ha gult nagellack, köp typ depend eller något lite större märke,
jag köpte mitt i Spanien på någon billig marknad, så är egentligen inte förvånad att det inte blir bra.
köp ett lite dyrare och större märke så kommer det säkert att bli ett bättre resultat än mitt!


Svar på kommentar!



Hur fick du en så söt figur vid din blogg adress? :O

25 Februari, 13:09


Har tänkt att svara på den här kommentaren jättelänge men först fattade jag inte vad du menade riktigt, sen glömt bort och nu har det gått en månad sen, men bättre sent än aldrig. Nu fattade jag (är lite trög) och  du som undra ska få svar! :)

Om man går in på min blogg så ser du denna figuren  bredvid mitt namn, som nu är - ;)
Jag har internet explorer typ så jag ser inte det, men på vissa som har det funkar det, och dem som har firefox ser den.

1. Ladda upp bilden på din blogg, klicka på bilden och kopiera länken till bilden

Klistra in länken i denna koden:
<link rel="shortcut icon" href=" din länk ">

2. Gå nu in i din kodmall och klistra in koden under <head>

Gör detta på alla sidor och spara så är det klart!

Hitta fler ikoner? Kopierat från bloggstyle 

Hoppas du förstod vad jag menade! (och hoppas frågan handlade om det här?)
Och i fortsättningen lovar jag att svara fortare på kommentarerna, så fråga på! :D


Väskor

Heeeeeejsan.
Fick två väskor av mamma precis som jag tänkte visa! 
Låter som värsta skrytet men oj va skrytigt att visa två väskor som inte har något märke, eller jo en men det är fake kan jag medge då, haha ;)


Längtat ihjäl mig till att få använda shorts, linne, solglasögon och den stora väskan (vänster) till sommaren,
dör lite på att det är så långt kvar..

                     

One Piece

VET NÅGON VART MAN KAN KÖPA DEN HÄR?
OnePiece Union-Jack

Lite akut, ska köpa present och vill gärna köpa den här, men hittar den inte på hemsidan?
STORT TACK TILL DEN! :D

Orsa

Saknar det enormt. ♥

LL

Godmorgon.
Vet inte varför jag är vaken så tidigt men orkade inte somna om (haha) så gick upp och satte mig vid datorn istället ;)
Idag ska jag till mormor i Lysekiiiil.
Skulle egentligen fotograferas med hela släkten också men två kunde inte så då blev det inget.
Nu ska jag ladda upp bilder på datorn och skicka dem till ääääännnnnaaaaaaa! ;)
HAHA måste bara visa den här bilden, från 2009 typ?
Upp med hääändernnaaa fjoooortiisss! usch asså..


                         


Back On Track!

Heeeeeeej underbara bloggläsare!
Haha blev värsta glad när jag såg att statistiken inte var på noll utan den var hyfsat hög hela veckan, även om jag inte haft internet till att uppdatera, love på er.
Tagit massa bilder med Anna & Veronica i onsdags, kan lägga upp några så kommer de andra lite då och då ;)
Egopiiics, vet inte vilka jag får lägga upp på dem och inte, så lägger bara upp bilder på mig idag, så kommer deras bilder senare om det är okej för deeee ^^


Haha fail xp



Var så otroligt bäst väder då! Hade det bara varit liiite varmare hade det varit sommarväder.
Och sjääääälvklart skulle det snöa idag, självklart.


Gästinlägg poweeeer!

Hej!
Detta är Anna (a.k.a Anwan...)
Just nu sitter jag och Mathilda hemma hos mig och kollar på olika bloggar och sånt :)

Ha det bra! :D

Kram Anna och Mathilda (:


Nittibast :d

Tycker att alla ska kolla, aaaasbra! ;)




Ändra ditt hår gratis

Ett till inlägg om en app.. srry. :$
Men jag har alltid undrat hur jag skulle se ut i lugg typ, eftersom jag har en virvel i pannan som gör att mitt hår skulle lägga sig på pannans sidor och inte platt över hela, men nu kunde jag ändra på det, haha.
Med gratis-appen MakeOver kan du ändra din frisyr i 9 olika frisyrer - kort, medium och långt!
Värsta reklamfirman här haha ;)


Skulle faktiskt vilja ha lugg.. tror jag.
             

App

Happy, har fått massa nya appar till min iPod :D
Tack Helga & Veronica!
Dem två som är inringade hade jag från början och nu har jag massa, haha är överdrivet glad kanske men min iPod har typ legat i en låda för att jag har tröttnat på de 2 spelen men nu har jag på mig den mer än min mobil.
Alla apparna är gratis så mitt tips är att ladda ner dem.
Pet Salon, GoGoGadget och Cut the Rope är dem jag spelar mest just nu.
De är faktiskt väldigt roliga haha ;)


               

Sovmorgon

Hej, har sovmorgon till kvart i elva.
Ska cykla till skolan idag, och så snöar det! Hallååååå det är mars? Mars = Vår!?
Orkar inte gå till skolan idag, är på dåligt humör.
Har bara spanska och no-labb. snälla..?
Haha ne klart jag ska gå, jag älskar ju skolan!! ;)


Btw, kan någon svara:
Vad är grejen med att dissa människor?
Är det kul att göra folk ledsna? Eller vafan är grejen?!
              

Kaxiigt

Hahaha så himla skön video!
En tant går lite väl långsamt över gatan, ser ut som att hon sover i början? och då tutar killen i bilen och vad händer..? ;)


Haha så himla snyggt av henne!
Hon slår så hårt att airbagen flyger upp hahahaha ;D
                   

iPod

Värsta happy, iPhone 3G/3Gs skal kan jag ha på min iPod!
Nu ska jag shoppaaa haha :D


                   

Fettisdagen

Hittade lite semlor i skafferiet..
Det var dem semlorna det. :$

                             


Tonåring!

Grattis Jansson på 13-årsdagen!
Hoppas du fick massa tonfisk och att ingen väckte dig när du sov som bäst.
Älskar dig ♥


Haha ;)

                                

Japan

Har äntligenäntligenäntligen skrivit klart skolarbetet om japan!
Lägger in lite bilder så är det klart, så himla skönt :D
Ska fira det med att plocka ut diskmaskinen. GR8!


Längtar ihjäl mig tills imorgon haha semledagen.. åh jag älskar semlor! - sunt vaaaa?
Men en dag på året då är man faktiskt värd det. Den borde vara oftare, liksom vad är ens typ Gustav Adolfsbakelse eller heter det så? Haha en semledag där också hade varit mycket bättre haha så nyttig är jag ;)

             

Shoppat!

Hej, köpte lite nya kläder igår.
Eller ja, hade fått presentkort så passade på att använda alla!
Plus att jag letade efter en 18-årspresent men hitta ingenting.. Vad önskar sig killar egentligen?!
Köpte linne på Gina Tricot 99 :-
Shorts från H&M 249 :-
I ♥ NYer från New Yorker 199:-



Fatta vad jag skulle vilja gå såhär till skolan!
Btw, hjärtglasögonen var de enda jag hade hemma, annars hade pilotglasögonen varit sjukt mycket snyggare haha ^^

                        

Dålig uppdatering

Hej, sämst uppdatering idag men har inte haft tid att sitta vid datorn, vet inte varför men aja, ska sova nu.

                            

Ave Maria

Hej, spelade badminton imorse och nu har jag gjort massa läxor som äntligen är klara!
Plus att jag rensade ut hela garderobe, har säkert gett bort fem kilo kläder eller något :o
Försöker lära mig texten till Ave Maria.
Den är så himla fin! Vill kunna den utantill haha ^^p


Tänkte även svara på lite frågor jag har fått sen :)


                            

Mini-Brenda

Naaw hittade precis en bild på Brenda.
Kolla hur liten hon är!  ^^p


Haha inte för att hon är så mycket större nu men ah ;)

                            

Fredag!

Åh äntligen fredag och jag kan uppdatera!
Haha ne men sitter i skolan nu, har SO och måste arbeta så kan inte skriva så mycket.
Chattar med Hanna, bloggar, sitter vid youtube och skriver om Japan! Vilken entusiasm va?



Ska uppdatera om något annat än att jag har tråkigt i skolan så vi hörs ikväll och då ska jag uppdatera!

                      

SO

Skriver om japan nu, har SO.
Tänkte bara skriva ett litet inlägg.
Har no-prov efter lunchen ussch sånt gillar vi inte :(
Nu ska jag fortsätta skriva!


Haha tråkigt inlägg.. exakt sånt man inte vill läsa.
Prat om skolan och en bild på moi.
Ska blogga myycket bättre imorgon :D

RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...