bloglovin -

Inget internet

Är hos min pappa nu och vi har ingen internet för vårt bredband suger ska inte säga något namn men köp aldrig.. Haha ne skoja bara, men vi har inget nät här så kan inte uppdatera denna veckan! :(
Kan kanske uppdatera på mobilen men det går så himla trögt så vi får höras av nästa vecka istället.


Hoppas ni får en grym vecka!
                     

Hello Kitty

Nytt halsband!
Fick det av min lillasyster som har varit i Spanien :)


Orkade inte fotografera "proffsigt" utan tog bara snabbt tre bilder så skärpan är inte den bästa, men iallafall! ^^p
                   

Ögonfärg

Asså, jag har alltid undrat vilken ögonfärg jag har?
Har redigerat bilden, men jag har typ grön-blå-grå-gula ögon som folk kallar "melerade".
Många säger att jag har gröna men nej, de är inte riktigt gröna..
Vilken färg har jag? :)



Haha vilket mysterium! ;)
            

Design

Ny design och header!
Vet inte hur länge jag kommer att ha denna men den känns mycket finare än den förra ^^
Designen är gjord av: bloggstyle

Nu ska jag titta på teve, så skriver mer senare!
                   

Glass

Min mamma är värsta snäll, hon har köpt glass till mig hah ;)
Sov jättebra hela natten och trodde verkligen att jag skulle vakna upp jättefrisk men neeee, klockan fem på morgonen fick jag extremt ont i halsen och fick typ äta massa halstabletter och inte somna med risk att svälja dem.
Sen klockan halv sju så visade det sig att jag hade feber så fick stanna hemma idag igen..
HATAR ATT VARA SJUK!
Tittade på Vakna med The Voice imorse och det fick mig på bättre humör iallafall :)


Nu håller jag på att fixa med bloggen som ni säkert ser, uppdaterar mer sen!
                        


Sims

Kom precis på världens bästa tidsfördriv när man är sjuk som man kan göra.
Spela sims! Haha jättelängesen jag gjorde det men det är faktiskt ganska kul ^^


Då vet ni vad jag kommer göra hela dagen imorgon ;)
                                  

Glee

Ska titta på Glee nu.
Vet inte om jag uppdaterar mer ikväll, men isåfall hörs vi imorgon!


                      


Top Model

Tittar på Top Model nu, 12ans repris.
Hejar på Allison, även om jag vet att hon inte vinner, men hon är bra! ^^
 

                       


Snygg outfit

Gjorde bara snabbt en enkel, snygg outfit!
Måste verkligen köpa den där tröjan


                                        

Orsa

Här kommer lite bilder från Orsa! 
Nästan alla bilder är tagna utan Hanna, kopierade dem hoppas det var okej ^^

Ska titta lite på teve nu, hörs sen!
                                   


Feber

Godmorgon.
Har haft en extremt jobbig natt, svettats ihjäl, behövt gå på toa, frusit och verkligen inte kunnat sova.
Imorse hade jag feber och ont i halsen så fick stanna hemma.
Vill verkligen inte vara hemma, hatar det!
Skulle se på film i skolan idag, pojken i randig pyjamas, få tillbaks våra matteprov, och sen skulle jag till tandläkaren, och sen gå på badminton och yoga men istället får jag sitta hemma och mögla, haha.
Kommer snart lägga upp lite bilder från sportlovet :)
                                      

Sovmorgon

Hej börjar om 1 timma och 45 minuter så tänkte uppdatera lite.
Tänkte även tipsa om en jättebra sida för er som vill göra Puricute bilder!
Klicka här för att komma till sidan.
Några exempel som jag gjort. Hann inte göra dem speciellt fina utan kladda bara lite ^^



                                     

Snowboard

Haha jag för ett år sedan!
Åkte snowboard på sportlovet 2009, riktigt kul även om jag var dålig på det ;)
Fick världens lust att åka det nu, haha!


                                                          

Badminton

Hej sitter här och gör ingenting, haha kul va?
Ska snart byta om och sen blire badminton.
Slutar halv sju sen tar jag bussen hem, så jag kommer hem vid sju kanske? Ska äta middag så uppdaterar nog mer vid åttanio-tiden!
Asså usch vad jag inte vill att det ska vara kallt mer!!
Fryser snart ihjäl, det är snart mars nu.
Mars=Vår enligt mig så nu får våren kommaaaaaaa!
Vill kunna använda shorts och t-shirt i skolan ^^


                                             

Cubus

Asså shit vad jag vill åka till Cubus nu!
Var jättelängesen jag var där, men deras kläder är faktiskt riktigt snygga.
Och Nelly's kläder - Ska fråga om jag får beställa!
Funderar på att beställa något lite dyrare märkesplagg till min bror som snart fyller 18 år, så kollar runt lite.
Hittade en jättejättefin jumpsuit på melba som jag kanske ska beställa när mamma kommer hem, den är verkligen jättefin.
Vit, 162 cm, bomull och kostar 329 kronor!
Istället för en One Piece som kostar nästan fyrdubbelt så mycket så tycker jag att denna är värd det :D


Ser inte alls ut så men för er som inte vet vad en jumpsuit är!
Ungefär som byxdress om det säger er något ^^
                                           

Teve

Haha sitter och äter skorpor med smör och ska snart titta på halv åtta hos mig och sen Top Model-Familjen Annorlunda.

                                                                

Mean Girls 2

Hellu, har precis varit med Anna!
Just nu sitter jag och tittar på Mean Girls 2, den är faktiskt väldigt lik Mean Girls "1" men vet inte, har inte kommit så långt än så.
Tittar även runt på lite klädsajter och vill verkligen sälja massa gamla saker på blocket & tradera så att man kan köpa nya kläder!
Iår fyller många i min familj jämnt så ska spara pengar så att jag har råd med present till dem, så kan inte uppdatera min garderob så mycket, men det ska det bli ändring på Min drömgarderob - ska lätt ha en sån när jag blir vuxen!


                                                             

Go Green

Nu när det har varit snö sen November typ så saknar man bara sommaren mer och mer.
Vill kunna cykla, springa, fotografera, spela badminton, bada osv. Helt enkelt att få vara ute och röra på sig!


Fast ändå vill jag inte att sommarlovet ska ta slut, då jag börjar åttan och får betyg.. Men åh, sommarlovet är verkligen en riktigt höjdpunkt på året.
Ska till Grekland 8 dagar innan skolavslutningen så ska sola massor så man kan ha på sig en vit klänning och se lite brun ut haha

                                                               

94 barn, 33 barnbarn och 39 fruar.

Med 94 barn och 33 barnbarn har han redan världens största familj.
Men indiern Ziona Chana, 67, är inte nöjd.
Nu inleder han jakten på sin 40:e fru – i USA.
När de ska laga middag krävs det 30 kycklingar och till det ska 60 kilo potatis skalas och 100 kilo ris kokas.
Familjeman Ziona Chanas familj består – i nuläget – av 94 ba

Haha läste precis det här i aftonbladet.
Min första tanke var att köpa tex. julklappar till alla, blir inte det liite dyrt? Och barnbidrag, då måste han ju få extremt mycket pengar!
Vet inte om detta var komiskt eller bara hemskt, för alla bor tillsammans i ett hundrahus, även om de har skilt sig..


Örhängen

Buenos dias, börjar om en och en halv timma så passar på att blogga lite!
Någonting som jag verkligen verkligen verkligen vill göra är att ta två till hål i varje öra, så att jag har tre hål i båda öronen.
Fast det är det - jag vet inte om det skulle bli snyggt.
Annars hade det varit fint med tre hål i ena och kanske bara ett eller två hål i andra..?


Kan någon säga vad de tycker?
Skulle vara jättesnällt!


Ring

59 :- på Indiska, ska köpa nästa gång jag åker och shoppar!
SNAKILA ring
                                                      

Skidor

Har haft sportlov hela veckan och har åkt skidor med 2 kompisar!
Jättejättekul verkligen
Vi åkte genom en backe där det fanns massa "skulpturer", massa djur och blåbär så vi stannade och tog kort.
Imorgon efter skolan ska jag hem och läsa lite på skolarbete och lägga in alla bilder från kameran så då kommer det vara bättre kvalité, nu får ni nöja er med en bild från mobilen.


                                                               


Första inlägget!

Hellu, bienvenida till min blogg! 
Fixar med designen nu och det första jag gör är att lägga in en header där mitt namn är felstavat, wihoo!
Ska testa att lägga in smailisar, så inläggen ser trevligare ut

I denna rosa bloggen kommer jag skriva om det jag känner för, mycket om min vardag.
Jag är inte som många andra bloggare, expert på kläder, men jag älskar accessoarer och köper nya småsaker hela tiden typ.




                                                             


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...